Jesień i zima to czas, który skłania do refleksji. W najnowszej kampanii marka BYTOM zabierze Klientów do Karpacza – miejsca zimowego wypoczynku znanego wielu pokoleniom Polaków. Wybór miejsca jest nieprzypadkowy, podyktowany zamiłowaniem marki do nietypowej architektury. To schronisko górskie ale ze swoistym, nowoczesnym sznytem. Dzięki magii fotografii analogowej marka pokazuje Karpacz takim, jakim jest we wspomnieniach – miejscem relaksu które, choć tak bliskie i znane, kryje w sobie pewną tajemnicę. Analogowe zdjęcia autorstwa Stanisława Bonieckiego oraz film operatora Marcina Morawickiego mogą przywoływać skojarzenia z tymi z rodzinnego albumu. Pokazują sztukę nowoczesnego krawiectwa w myśl idei Retro Future, łączącej wzory tkanin z minionych lat ze współczesnym krawiectwem. Na zdjęciach przedstawiających najnowszą kolekcję marka prezentuje eklektyczne stylizacje, w których formalne ubrania połączone zostały z casualowymi, a nawet streatwearowymi elementami garderoby.

Cała kolekcja przypadnie do gustu zarówno fanom klasycznej elegancji, jak i elegancji w luźniejszym wydaniu. To reinterpretacja stylu retro w innowacyjnej odsłonie – niczym scenografia karpackiego pensjonatu, gdzie to nowoczesność uwypukla to, co najlepsze z dawnych lat.

Powiązane wpisy

Aktualności

Sukienki wizytowe na imprezy rodzinne

Sezon rodzinnych imprez okolicznościowych w pełni. W TWOJEJ  UBIERALNI czeka nowa dostawa sukienek wizytowych w rozmiarach od 36 do 54!!! Odwiedź nas 🙂

Aktualności

@ModnyTata

Nowa Kolekcja RECMAN Wiosna-Lato 2022 r. już w sprzedaży! To właśnie do życia, determinacja ⚔ w osiąganiu celów połączyła markę z charyzmatycznym @ModnyTata, który stał się twarzą najnowszej kampanii Recman.

Aktualności

Dzień Kobiet

Z okazji Dnia Kobiet składamy wszystkim Paniom najpiękniejsze życzenia. Wasze święto to dobry pretekst do zakupów 🙂 Zwłaszcza, że trwa TYDZIEŃ KOBIET i wszędzie specjalne rabaty i promocje. Zapraszamy do Centrum Handlowego Mrówka w Ciechanowie Czytaj więcej...