Jesień i zima to czas, który skłania do refleksji. W najnowszej kampanii marka BYTOM zabierze Klientów do Karpacza – miejsca zimowego wypoczynku znanego wielu pokoleniom Polaków. Wybór miejsca jest nieprzypadkowy, podyktowany zamiłowaniem marki do nietypowej architektury. To schronisko górskie ale ze swoistym, nowoczesnym sznytem. Dzięki magii fotografii analogowej marka pokazuje Karpacz takim, jakim jest we wspomnieniach – miejscem relaksu które, choć tak bliskie i znane, kryje w sobie pewną tajemnicę. Analogowe zdjęcia autorstwa Stanisława Bonieckiego oraz film operatora Marcina Morawickiego mogą przywoływać skojarzenia z tymi z rodzinnego albumu. Pokazują sztukę nowoczesnego krawiectwa w myśl idei Retro Future, łączącej wzory tkanin z minionych lat ze współczesnym krawiectwem. Na zdjęciach przedstawiających najnowszą kolekcję marka prezentuje eklektyczne stylizacje, w których formalne ubrania połączone zostały z casualowymi, a nawet streatwearowymi elementami garderoby.

Cała kolekcja przypadnie do gustu zarówno fanom klasycznej elegancji, jak i elegancji w luźniejszym wydaniu. To reinterpretacja stylu retro w innowacyjnej odsłonie – niczym scenografia karpackiego pensjonatu, gdzie to nowoczesność uwypukla to, co najlepsze z dawnych lat.

Powiązane wpisy

Aktualności

HOT SALE!!! w Top Secret

W top Secret ruszyła wielka wyprzedaż!!! HOT SALE!!! -50% na wszystko!!! Nie przegap takiej okazji 🙂

Aktualności

Szkolna WYPRAWKA ZA DROBNE

Już czas pomyśleć o szkolnej wyprawce! W TXM w Centrum Handlowym Mrówka w Ciechanowie ruszyła akcja WYPRAWKA ZA DROBNE! Skorzystaj z niej! Zapraszamy 🙂

Aktualności

I Ciechanowski Przegląd Fotograficzny

W dniu 24 lutego o godz. 16:00 w Centrum Handlowym MRÓWKA odbędzie się I Ciechanowski Przegląd Fotograficzny zorganizowany przez Ciechanowski Ośrodek Edukacji Kulturalnej STUDIO. Do Pierwszej edycji Ciechanowskiego Przeglądu Fotograficznego zgłosiło się 18 uczestników. Wśród Czytaj więcej...