Jesień i zima to czas, który skłania do refleksji. W najnowszej kampanii marka BYTOM zabierze Klientów do Karpacza – miejsca zimowego wypoczynku znanego wielu pokoleniom Polaków. Wybór miejsca jest nieprzypadkowy, podyktowany zamiłowaniem marki do nietypowej architektury. To schronisko górskie ale ze swoistym, nowoczesnym sznytem. Dzięki magii fotografii analogowej marka pokazuje Karpacz takim, jakim jest we wspomnieniach – miejscem relaksu które, choć tak bliskie i znane, kryje w sobie pewną tajemnicę. Analogowe zdjęcia autorstwa Stanisława Bonieckiego oraz film operatora Marcina Morawickiego mogą przywoływać skojarzenia z tymi z rodzinnego albumu. Pokazują sztukę nowoczesnego krawiectwa w myśl idei Retro Future, łączącej wzory tkanin z minionych lat ze współczesnym krawiectwem. Na zdjęciach przedstawiających najnowszą kolekcję marka prezentuje eklektyczne stylizacje, w których formalne ubrania połączone zostały z casualowymi, a nawet streatwearowymi elementami garderoby.

Cała kolekcja przypadnie do gustu zarówno fanom klasycznej elegancji, jak i elegancji w luźniejszym wydaniu. To reinterpretacja stylu retro w innowacyjnej odsłonie – niczym scenografia karpackiego pensjonatu, gdzie to nowoczesność uwypukla to, co najlepsze z dawnych lat.

Powiązane wpisy

Aktualności

Festiwal Kobiecości w Top Secret

Be yourself z Top Secret! Komfortowe zestawy, czy drapieżna pantera? Sukienki romantyczne, czy w mocnych kolorach? Wybierz sama. Z nami odnajdziesz swój własny styl. To wszystko podczas Festiwalu kobiecości w Top Secret. 1 – 14 Czytaj więcej...

Aktualności

Wesołych Świąt!

Zdrowych, pogodnych i spokojnych Świąt Wielkiej Nocy życzy Centrum Handlowe Mrówka w Ciechanowie. W Wielką Sobotę zapraszamy na zakupy do godziny 13.00.

Aktualności

Trzecia sztuka gratis!

W QUIOSQUE ruszyła akcja trzecia sztuka gratis. Zapraszamy na zakupy. Akcja trwa od 13.08 do wyczerpania zapasów i dotyczy wybranych modeli. Odwiedź salon QUIOSQUE w Centrum Handlowym Mrówka w Ciechanowie.