Jesień i zima to czas, który skłania do refleksji. W najnowszej kampanii marka BYTOM zabierze Klientów do Karpacza – miejsca zimowego wypoczynku znanego wielu pokoleniom Polaków. Wybór miejsca jest nieprzypadkowy, podyktowany zamiłowaniem marki do nietypowej architektury. To schronisko górskie ale ze swoistym, nowoczesnym sznytem. Dzięki magii fotografii analogowej marka pokazuje Karpacz takim, jakim jest we wspomnieniach – miejscem relaksu które, choć tak bliskie i znane, kryje w sobie pewną tajemnicę. Analogowe zdjęcia autorstwa Stanisława Bonieckiego oraz film operatora Marcina Morawickiego mogą przywoływać skojarzenia z tymi z rodzinnego albumu. Pokazują sztukę nowoczesnego krawiectwa w myśl idei Retro Future, łączącej wzory tkanin z minionych lat ze współczesnym krawiectwem. Na zdjęciach przedstawiających najnowszą kolekcję marka prezentuje eklektyczne stylizacje, w których formalne ubrania połączone zostały z casualowymi, a nawet streatwearowymi elementami garderoby.

Cała kolekcja przypadnie do gustu zarówno fanom klasycznej elegancji, jak i elegancji w luźniejszym wydaniu. To reinterpretacja stylu retro w innowacyjnej odsłonie – niczym scenografia karpackiego pensjonatu, gdzie to nowoczesność uwypukla to, co najlepsze z dawnych lat.

Powiązane wpisy

Aktualności

Wyprzedaż -50% w Top Secret

3…2…1… start! SALE -50% właśnie wystartował! Zapraszamy do Top Secret na wyprzedaż -50%! Czas się przygotować do lata! I to za połowę ceny!

Aktualności

WODNA ATRAKCJA przed CH Mrówka

Dziś znów zapowiada się upalny dzień ….  Centrum Handlowe Mrówka zadbało o swoich klientów, którzy od kilku dni mogą się schłodzić w kurtynie wodnej zamontowanej w oazie przed budynkiem. Urządzenie cieszy się coraz większą popularnością, Czytaj więcej...

Aktualności

Wesołych Świąt!

Zdrowych, wesołych, rodzinnych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia oraz szczęśliwego Nowego 2022 Roku wszystkim swoim Klientom życzy Centrum Handlowe Mrówka w Ciechanowie