Opis:

Marka Recman to wzór nowoczesnej elegancji. Koncepcja marki narodziła się w 1986 roku, kiedy powstał rodzinny zakład krawiecki specjalizujący się w szyciu odzieży męskiej. Dynamiczny rozwój firmy spowodował, że obecnie zespół liczy kilkuset doświadczonych ekspertów angażujących się w prace nad poszczególnymi kolekcjami. Flagowym wyrobem marki Recman są garnitury oraz marynarki wytwarzane w Polsce z najwyższej jakości tkanin i dodatków. Asortyment zawiera również m.in. płaszcze i kurtki, koszule, spodnie, swetry, koszulki polo, obuwie oraz stylowe akcesoria, a wśród nich m.in. paski i galanterię skórzaną, szeroki wybór krawatów, much oraz poszetek, a także zmysłowe perfumy i prawidła z drewna cedrowego. Kolekcje charakteryzuje staranność wykonania każdego garnituru, koszuli czy marynarki, w których nabywca nie tylko podkreśla swój elegancki wygląd, ale przede wszystkim czuje się komfortowo i swobodnie.

Od 2011 roku Recman jest Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski Mężczyzn w Tenisie, ubierając tym samym najlepszych polskich zawodników. W 2016 roku Recman został Partnerem Generalnym Polskiego Związku Tenisowego.

Godziny otwarcia:

pon. – pt: 10:00 – 20:00

sobota: 9:00 – 20:00

niedziela: 11:00 – 18:00

Kontakt:
telefon: (23) 672 49 80

 

Kategorie: Obuwie i odzież

Powiązane wpisy

Obuwie i odzież

WRANGLER / LEE

WRANGLER / LEE Opis: Historia dżinsów Wrangler sięga 1904 roku. Właśnie wtedy Charlie Hudson założył firmę Hudson Overall z siedzibą w Greensboro w Karolinie Północnej w USA. W 1947 roku powstała pierwsza linia dżinsów dla Czytaj więcej...

Obuwie i odzież

VOLCANO

VOLCANO Opis: Ponad dwie dekady temu, w umysłach otwartych ludzi, narodziła się idea stworzenia marki odzieżowej, która będzie podążać za marzeniami, twórczymi impulsami, które zmieniają i kształtują ludzi. Tak powstało VOLCANO, brand dla osób ceniących Czytaj więcej...

Obuwie i odzież

DEICHMANN

DEICHMANN Opis: DEICHMANN to międzynarodowa sieć sklepów obuwniczych, których asortyment cieszy się uznaniem klientów w kilkudziesięciu państwach świata. Wieloletnia obecność na polskim rynku umożliwiła wnikliwe poznanie oczekiwań odbiorców oraz elastyczne dopasowanie oferty produktowej do ich Czytaj więcej...